Дослідження з різноманітних інформаційних джерел є найважливішою складовою частиною маркетингових досліджень, які здійснюються з використанням різноманітних видів інформації: патентної, рекламно-комерційної або фірмової і науково-технічної. Одержати цінну технічну інформацію можна на конференціях і нарадах. З описів винаходів можна скористатися такою інформацією, яку не можна одержати ніяким іншим шляхом, тому що на конференціях і в часописах йдеться, в основному, про використані винаходи, тоді як патенти подають інформацію про усі винаходи.
Результати таких досліджень багато в чому визначаються видом інформаційних джерел, що приймаються до розгляду при дослідженнях. З метою обгрунтування виду інформаційних джерел, що підлягають аналізу, необхідно розглянути основні види джерел інформації, їх переваги і недоліки.