|
Цей стиль характеризується прийняттям точки зору іншої сторони, але до певної межі. Здатність до компромісу високо цінується в управлінських ситуаціях, оскільки це зводить до мінімуму недоброзичливість і часто дає можливість швидко розв'язати конфлікт до задоволення обох сторін. Однак, використання компромісу на ранній стадії конфлікту, який виник з приводу важливого рішення, може зашкодити діагнозу проблеми і скоротити час пошуку альтернатив. Як відмічають Блейк і Мутон, «такий компроміс означає злагоду тільки для запобігання суперечки, навіть якщо при цьому відбувається відхилення від розумних дій. Такий компроміс - це задоволення тим, що доступно, а не впертий пошук того, що є логічним в світі швидкоплинних фактів і даних».
|